Dzisiaj mam przyjemność wystąpić w ramach cyklu trójmiejskich spotkań branży IT 3camp. Moja prezentacja ma tytuł "Quo vadis mobile?" i związana jest z przygotowanym przeze mnie skromnym raportem analizującym dwa lata ruchu mobilnego w serwisach internetowych Grupy Polskapresse. W oparciu o zebrane dane zaprezentuję, jak rósł w Polsce udział ruchu mobilnego w ostatnich dwóch latach, jakie są trendy oraz w które platformy warto inwestować. W tle będzie przewijać się pytanie, czy szumnie zapowiadana rewolucja mobilna rzeczywiście nastąpiła?
Dane i metodyka
Dane do raportu pochodziły z wiodących serwisów Grupy Polskapresse, zarówno z obszaru serwisów informacyjnych, jak i ogłoszeniowych. Badany był dwuletni przedział czasu od stycznia 2012 roku. Dane zostały uśrednione, aby prezentować bardziej uniwersalny i szerszy obraz internauty. Ze względu na to, że parametry ruchowe serwisów są tajemnicą przedsiębiorstwa, dane prezentowane są w ujęciu procentowym.
Dla kogo jest raport?
Raport może być przydatny dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru technologii mobilnych. Najcenniejsze dane znajdą w nim osoby odpowiedzialne za planowanie strategii przedsiębiorstw, które w obszarze technologii mobilnych są obecne, w tym także przedstawiciele marketingu, planujący produkty i ich promocję.
Jak pobrać?
Raport jest darmowy, jeśli Wam się spodoba i zechcecie się nim podzielić ze znajomymi, nie bójcie się dać G+ bądź polubić tej strony. Pamiętajcie też proszę, że dobrym zwyczajem przy cytowaniu jest podawanie źródła.
Pobierz raport
Pobierz raport
Komentarze
Prześlij komentarz